Thursday 17 March 2011

Aku ...

"eeemmm..hello..dan assalamualaikum..."
ok..sebelum kita citer pasal routine kehidupan aku..aku cerita le cikit pasal diri aku ni...aku ni anak jati johor...lahir kat hospital daerah muar oppss sudah tukar la...hospital pakar sultanah fatimah(HPSF)...fuhh upgrade terus hospital tempat tumpah aku melalak wat 1st time....huhuhu..
aku anak sulung dari 4 orang adik beradik...berat tanggungjawab aku..dah senget dah bahu ni...mak ayah aku plak memang anak jati muar...so kalau bab-bab sejarah muar tu ..leh la tanya-tanya kat diorang..kekdang tu best gak dengar citer orang tua tau...
Tanpa sejarah orang lama tiada la kita pada waktu ni...kekdang tu ada perkara kita leh wat ikhtibar...ok sambung balik...adik aku yang ke 2 dan keje..kat hospital besar JB..adik aku yang ke 3 plak masih belajor kat shah alam..apa nama tempat nya..haaa CP..stant for center point nama glamor la katakan...dia ada setahun lebih lagi tuk tamat kan pengajian...adik aku yang bong su plak belajor lagi kat sekolah menengah..satu-satunya anak tunggal lelaki dalam keluarga aku....

No comments:

Post a Comment